Ryssland

Det brinner i Ryssland. Elden närmar sig städerna,industrier och kärnkraftsanläggningar. Det brinner under skorna på Presidenten och Premiärministern,men som vanligt så är infrmationen knapphändig och de som kritiserar eller rapporterar sanningen om katastrofen bestraffas med avsked och böter.Ni behöver inte vara oroliga att skriva.Ni kan göra det anonymt,med enkel knapptryckning precis innan Ni skickar Ert budskap.

onsdag 11 augusti 2010

Ryssland????????????

VARFÖR HAR JAG ÖPPNAT DENNA BLOGG

DET BEROR PÅ ATT JAG SJÄLV ÄR BOSATT I RYSSLAND OCH UPPLEVER ATT JAG SITTER I VÄRLDENS STÖRSTA FÄNGELSE DÄR JAG INTE LÄNGRE ÄR TILLÅTEN ATT TALA MED VILKA JAG VILL. MIN ÄKTA HÄLFT ÄR STRAFFAD FÖR NÅGOT SOM  VI BÅDA INTE KAN FÖRSTÅ ANLEDNINGEN TILL. FOLK ÄR RÄDDA ATT UTTALA SIG OM ALLT DÅ MAN FRUKTAR MYNDIGHETSSTRAFF. RYSSLAND IDAG LEDS AV EN MORDERN STALIN SOM DYGNET RUNT VISAS I ALLA TV KANALER,,DEN GAMLA TIDENS STATYER HAR BYTTS UT MOT MEDIA DIREKT TILL ALLA HEM.
JAG ÄR INTE LÄNGRE TILLÅTEN ATT TRÄFFA MINA JOURNALISTKONTAKTER.MIN ÄKTA HÄLFT ÄR STÄNDIGT OROAD ÖVER ATT JAG SKALL UTTALA MIG OM NÅGOT SOM KAN VARA KONTROVERSIELLT.  DÅ MIN KÄRA HÄLFT I DAGSLÄGET BESITTER EN HÖG POSITION MEN TROLIGTVIS INTE SÅ MÅNGA DAGAR TILL HAR JAG LOVAT ATT INTE FÖRMEDLA MINA KUNSKAPER. MEN JAG KAN INTE TIGA LÄNGRE DÅ DET STRIDER MOT MITT SAMVETE.

SNÄLLA OMVÄRLDENS LEDARE OCH JOURNALISTER LYSSNA OCH FÖRMEDLA DET FRIA ORDET ÖVER VILKA ILLDÅD SOM STÄNDIGT FÖREKOMMER I RYSSLAND.

RYSKA FOLKET BEHÖVER ALLAS VÅR HJÄLP TILL ATT FÖRBÄTTRA SITUATIONEN I RYSSLAND.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar